A most leadott megrendelések postázása csak 10.24-én tud megtörténni!

Rendelés teljesítés, ÁSZF

1. Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) bevezetése  

Az ÁSZF célja a tárgyi hatálya alá tartozó szolgáltatásra és annak igénybevételére vonatkozó egységes feltételrendszer rögzítése, valamint a vevők és eladó (webáruház) közötti jogviszony szabályozása.   A szerződéskötés nyelve magyar. Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. Az ÁSZF pdf formátumban letölthető.

2. A vásárlás menete

A vásárláshoz a Vásárlónak regisztrálnia kell. Ezért a regisztrációs mezőket ki kell tölteni, válassz felhasználó nevet és jelszót!

Ahhoz, hogy a kiválasztott terméket megrendelje, vagy előrendelje, nem kell mást tennie, minthogy a termékek alatt levő Kosárba ikonra kattint. Ezzel a termék az Ön kosarába kerül.  A termékről fotókat is közzéteszünk, azonban a termékképek, csak illusztrációként szolgálnak, így azok eltérhetnek a valóságtól. A gyártóknak lehetőségük van módosítani termékeik kinézetét, felépítését.

Ezt követően választhat, hogy folytatja a vásárlást és újabb termékeket helyez a kosarába, vagy a már kiválasztott terméket megrendeli és továbblép a fizetéshez.  A megrendelés közben a vevő a már kosárba helyezett terméket kiveheti, törölheti a kosárból, mnódosíthatja a megrendelni szándékozott áru mennyiségét! A hatályos jogszabályi rendelkezés szerint, ha az elektronikus úton kötött szerződés a fogyasztó számára fizetési kötelezettséget keletkeztet. 

A megrendelés véglegesítéséhez kattintson a Tovább a rendelés véglegesítéséhez ikonra. A kosár funkciót áruházunkba való belépés nélkül is használhatja, de rendelni csak abban az esetben tud, ha áruházunkban regisztráltatja magát, és bejelentkezik a rendszerünkbe. 

  A megrendelést követően a szerverünk egy automatikus válaszlevelet küld a megrendelő részére, melyben értesítjük, hogy a megrendelést vállalkozásunk fogadta. Ez a válaszüzenet nem minősül a megrendelés visszaigazolásának, a szerződés létrejötte az automatikus válaszlevél elküldésével nem állapítható meg. A megrendelés fogadását, és feldolgozását követően egy újabb elektronikus levélben értesíti a megrendelőt ennek tényéről. Amennyiben társaságunk a megrendelést teljesíteni tudja, úgy ennek feltételeiről a második e-mail üzenetben vagy telefonon értesítjük. A megrendelés teljesíthetősége esetén, a szerződés ez utóbbi elektronikus üzenet elküldésével jön létre, és írásban foglaltnak minősül, de azt nem iktatjuk, nem őrizzük meg. A beérkezett rendelések feldolgozása után Önt egy újabb e-mailben értesítjük a sikeres megrendelésről 48 órán belül, valamint jelezzük, ha bizonyos termékek átmeneti készlethiány miatt nem szállíthatók.  Amennyiben a kívánt termék beszerzése meghaladja a 7 munkanapot, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt. Szükség esetén megrendelését módosíthatjuk, törölhetjük. A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.

Tájékoztatom, hogy  a webáruház a megrendelést törölheti egészen addig, amíg a fogyasztót nem tájékoztatja arról, hogy a megrendelését teljesítette és az adott terméket számára megküldte vagy az átvehető. Eddig az időpontig a felek között adásvételi szerződés nem jött létre.

A Vevő által hibásan megadott adatok (e-mail cím, telefonszám) pontosítását az Eladó - ha technikailag lehetséges - e-mail és/vagy sms küldésével kezdeményezi 1 alkalommal. Ha az e-mailre vagy sms-re nem érkezik válasz, akkor azt az Eladó elállásnak tekinti, és a rendelést törli a nyilvántartásából.

Adatbeviteli hibák javítására lehetősége van a vásárlónak a rendelés leadása után is. A vásárló tudja még a vásárlás véglegesítése előtt az adatbeviteli hibát korrigálni, megváltoztatni a szállítási adatokat, fizetési feltételeket, a megvásárolt termékek darabszámát módosítani ha az ügyfélszolgálati e-mail címünkre e-mailt ír (diagnoweb@gmail.com)

Végül a csomag elkészülte után még egy értesítést küldünk a kiszállításról.

Webáruházunkban található árak egy darab termékre vonatkoznak, és nem tartalmazza a szállítás díját. Csomagolási költséget a webáruház külön nem számol fel.

Minden visszaigazolt megrendelést 72-96 órán belül teljesítünk! Jelenleg a Magyar Postával szállítatjuk ki a megrendelt árukat.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

A szállítási díjak attól függnek, hogy hová kéri a terméket, és a csomag milyen súlyú!

Házhozszállítás
0-2 kg-ig 1.255 Ft.
2,1-5 kg-ig 1.455 Ft.
5 kg felett 1.990 Ft.

Postapontra, postára, csomagautomatába szállítva
0-2 kg-ig 995 Ft.
2,1-5 kg-ig 1.255 Ft.
5 kg felett 1.685 Ft.
 

Jelenleg 4 különböző módot kínál a megrendelt termékek átvételére:

  • Házhozszállítás: a csomagot az Ön otthonába (vagy munkahelyére) szállítjuk
  • Postán maradó: a csomagot az Ön által választott postára kézbesítjük
  • Posta pont: a csomagot az Ön által választott MOL töltőállomásra vagy Coop élelmiszerüzletbe kézbesítjük
  • Csomagautomata: a csomagot az Ön által választott csomagautomatába szállítjuk ki.

 

20.000 Ft értékű kosár megrendelése esetén a szállítás ingyenes.

A hibás rendelést a vásárló e-mailben (írásban) visszavonhatja, törölheti, és a fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. 

3. A webáruház üzemeltetője

Ha kérdése van, vagy további információra kíváncsi akkor vegye fel velünk a kapcsolatot a diagnoweb@gmail.com e-mail címen.

Kapcsolat: Nádasdi Sándor EV. Székhely: 6724 Szeged, Föltámadás u. 30. 2/9

Telefonszám: 06-30-758-6767

Vállalkozói igazolvány száma:31409890 Kibocsátó okmányiroda:Szeged Okmányiroda

Adószám:66065883-1-26

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A tárhelyszolgáltató a rendelésekkel, termékekkel kapcsolatban semmilyen információval nem rendelkezik!

Tárhelyszolgáltató: Superwebaruhaz, 5600 Békéscsaba Kis-tabán utca 11. contact(kukac)superwebaruhaz.hu



4. Fogyasztói jogok

Elállás  (vételár-visszatérítési igény)

Internetes szerződések esetén főszabály: amennyiben a fogyasztó meggondolta magát, 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Ezt a jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. 

Fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a fent megadott elérhetőségeink valamelyikére. Írásban történő elállás esetében elfogadottnak kell azt is tekinteni, ha a fogyasztó a határidő utolsó napján jelzi elállási szándékát. A vevő a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül vissza kell juttatnia. 

Elállás esetén az értékesítő köteles a kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. Így van ez akkor is, ha az áruházunka megrendelést nem tudja teljesíteni.

Elállás esetén nem csak a vételár, de a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek (így a kiszállítás költségei) is visszajárnak a fogyasztó számára. A kiszállítás teljes költsége azonban nem minden esetben jár vissza a fogyasztónak, mivel a jogszabály azt is leszögezi, hogy ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többletköltséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni.

Az elállási vagy felmondási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie. A tartozékok és a garancialevél meglétét kéri vállalkozásunk.

A kormány rendelete szerinti ellálási nyilatkozat minta így néz ki:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A webáruházunk bármilyen formájú vevő általi tájékoztatást elfogad az elállási szándékról egyértelmű nyilatkozattal.

A jogszabály szerint vannak termékek, megrendelések amikor a vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, de webáruházunk ilyen termékeket nem forgalmaz!

Kellékszavatosság

Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a gyártó vagy forgalmazó vállalhat önkéntes jótállást, illetve a fogyasztót megilletik a kellékszavatossági jogok. Ebben az esetben a hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető.

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos árleszállítását.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a vállalkozásunktól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Jótállási jogok

Jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. (A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez.)

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

 Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

-   elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott   jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

-   ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. 

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 

 

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása)

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

 A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.

A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.

 

A fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez való forduláhat ha a panaszkezeléssel nem ért egyet. A békéltető testületek listája elérhető a Békéltető Testületek honlapján a megadott linkre való kattintással. A vállalkozás köteles a békéltetői eljárásban közre működni.

 A fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel, miközben másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el ügyükben, országos hatáskörrel. A 197 járási hivatal mindegyikében fogyasztóvédelmi panaszok benyújtása mellett tanácsok is kérhetők például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben. Település szerint az ezen a kormányzati weboldalon találhatóak meg az illetékes járási hivatalok elérhetőségei.

 2017.január1.után főszabály szerint a Kormány általános elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóságként a fővárosi és megyei kormányhivatal járási(fővárosi, kerületi) hivatalát jelölte ki.
DE: egyes ügykörök pl:e-kereskedelem) tekintetében az elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság a megyeszékhely-Szegedi Járási Hivatal- szerinti járási hivatal. 

Csongrád Megyei Kormányhivatal Szegedi Járási Hivatala

Cím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.
Telefon: 62/561-600
Levélcím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.


A megyeszékhely szerinti járási hivatal illetékessége fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben a megye egész területére terjed ki.

VITARENDEZÉS A FOGYASZTÓ ÉS VÁLLALKOZÁS KÖZÖTTI HATÁRON ÁTNYÚLÓ, ONLINE ÜGYEKBEN.

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/index_hu.htm

http://www.bekeltet.hu/1-Hirek/269-Online-vitarendezes

http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas.html

5. Adatvédelem

A Superwebaruhaz szolgáltatója a  http://www.superwebaruhaz.hu/content/privacy oldalon található tájékoztatóban rögzíti azon adatvédelmi elveit és szabályait, melyeket az Superwebaruhaz.hu tevékenysége kapcsán végzett adatkezelések során ügyfelei személyes adatainak, valamint információs önrendelkezési jogának védelme érdekében messzemenőkig szem előtt tart. Az Üzemeltető elkötelezett partnerei és felhasználói személyes adatainak védelmében, fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az Üzemeltető a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

A megrendeléskor megadott adatokat a webáruház kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve feliratkozás esetén hírlevél küldése céljából tárolja. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozó működik közre, pl. futárszolgálat. A szállítást végző partner cégek a cégünktől kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak harmadik fél részére továbbadni. Az adatokat kizárólag a csomag célba juttatására, sikertelen átvétel esetén a címzett értesítésére használják.

6. Panaszkezelés

Ha bármilyen kérdése van, vagy a megvásárolt termékkel problémája van, elromlott, nem megfelelően működik, akkor a következő linken keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot, vagy írjon e-mailt a diagnoweb@gmail.com e-mail címre.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfufJ8UP9lU9D8Afb5aJZZ8VT7CyHKXHFZ46Qwjl3lQNG5apA/viewform

A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:

a) a fogyasztó nevét, címét,

b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: termék) megnevezését, vételárát,

c) a vásárlás időpontját,

d) a hiba bejelentésének időpontját,

e) a hiba leírását,

f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,

g) a kifogás rendezésének módját.

 

A termék hibája esetén, meghibásodása esetén közvetlenül a márkaszervízhez is lehet fordulni! Az ügyintézéshez a vásárlást igazoló számla megléte szükséges, vagy a jótállási jegy!

A gyártók változó idejű garanciát (jótállást) nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Ezt a jótállási jegyen írják le, illetve a magyar nyelvű használati leírásban. Ez a garancia általában 12 hónap vagy több, de ez forgalmazóként változhat. A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel.

Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság nyilvántartásba vette az áruház üzemeltetőjét,  kapcsolódó szolgáltatások igénybevétele céjából történ adatkezelés. hibás termékek javításához, reklamációkhoz szükséges adatok kezelése miatt.  Az adatokat a megvásárolt termék garanciális ideje alatt őrizzük meg. (A vásárló kérésére az adatok törlésére kerülhetnek korábban is.) Az adatokat a Google által üzemeltett felhő alapú rendszerben tároljuk.

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-79062/2014.

A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok (2001. évi CVIII. Tv.) az irányadók.

 

 

Letöltés (PDF)

Vásárlói
értékelés »

 Kosár

Az Ön kosara üres.

A webáruház már 2013 óta működik!




Áruházunkban lehet bankkártyával is fizetni!

yatlutd7fvy6ew8oh15e.png

Szállítási díjak, határidők

A szállítási díjak attól függnek, hogy hová kéri a terméket, és a csomag milyen súlyú!

Házhozszállítás
0-2 kg-ig 1.255 Ft.
2,1-5 kg-ig 1.455 Ft.
5 kg felett 1.990 Ft.

Postapontra, postára szállítva
0-2 kg-ig 995 Ft.
2,1-5 kg-ig 1.255 Ft.
5 kg felett 1.685 Ft.

Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti kosár megrendelése esetén!

A rendelését a megrendelés visszaigazolása után átlagosan két munkanapon belül megkapja, át tudja venni.


Postapont partner
9i0a15j2050tegd9d87m.png

Áruházunkban hűségpont rendszer működik!

Vásárlásai után a termékeknél és a kosárban feltüntetett mennyiségű hűségpontot kap. Ezeket a pontokat később levásárolhatja.